Thursday, December 24, 2009

Satu Langkah ke Hadapan

Assalamu'alaikum..=D

Lama benar saya tak update blog ini. Sejak abang saya balik,saya harus berebut untuk menggunakan kemudahan internet. Kalau dapat pun tak lama. Apa boleh buat, sabar sahaja.

Alhamdulillah, hari ini saya telah mendapat keputusannya. Terima kasih atas ucapan tahniah kalian walaupun saya tahu bahawa kalian menjangkakan yang lebih baik dari saya. Maaf sekiranya ada yang kecewa. Maaf juga sekiranya ada ucapan tahniah yang tidak sempat untuk saya balas. Walaubagaimanapun, saya tetap menghargainya,

Tahun baru bakal tiba. Awal muharam sudahpun berlalu. Sudah masanya untuk saya menanam azam yang baru dan meneruskan perjuangan yang masih belum berakhir. Saya akan memulakan sesi tahun hadapan dengan suasana yang baru. Harapan saya ialah semoga saya dapat menyesuaikan diri dengan baik dalam suasana yang baru.

إِنَّ مَعَ الْعُسْرِ يُسْرًا
Sesungguhnya sesudah kesulitan itu ada kemudahan.
(Surah Al-Insyirah,ayat 6)

Ayat yang menghilangkan rasa kesal dan kecewa dalam diri saya. :)

6 comments:

  1. dpt keputusan?....adkah amu tertinggal informasi terkini?

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum zati...=)

    mabruk lagi sekali..em..nanti if dapat pindah sklah, inform kat k.ainul ye..=)

    siiru 'ala barakatillah...

    ReplyDelete
  3. pak cik mejie:
    hehe, nak tau ke?
    dengar lain macam je..

    kak ainul:
    wa'alaikummussalam kak..=)
    syukran 'alaik.
    itu semestinya..

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. salam isma..
    ya..(: atau lebih tepat lagi, peperiksaan menengah rendah (PMR)..

    ReplyDelete